Helgen

Har vart en mysig helg med älsklingen hemma hos Johanna och Jonathan! :D

Fredag;
vakna hos Malin och Dennis, åkte till Svanesund för att byta buss men bussen väntade inte in våran buss, så jag fick åka till Varekil och byta buss där. Tur att Åse körde! :)
Kom till Stenungsund en timma senare så tog vi tåget till Göteborg kvart i tre var o Göteborg kvart över, mötte nogån av Gustavs kompis, sedan efter en kvart ungefär kom Johanna med 2 katter som vi fick gå runt i typ 2 timmar eller vad de va för pappa hade fastnat på taket.
Så åkte vi och handlade lite, åkte hem, drack lite vin och tjata och gick och la oss.

Lördag; Vaknade vid 8 för vi skulle passa Emelie och Jessica för pappa och dom skulle till Ullared.
Dom åkte hem runt 6, så drack vi lite mer, tjata lite mer! :P
Och lite mer som jag inte minns.

Söndag; Vaknade ganska tidigt då med.
Gick upp åt frukost, gjorde i ordning oss, vid ett så kom pappa och hämtade oss för vi skulle på kalas hos min halv kusin i Köttkulla, Åt någon kycklingpaj och glass.

Sedan drog jag, älskling, Therese, Affe och Emelie till Lager där jag fann 2 par byxor! :)

Så åkte vi vidare mot Stenungsund, där mor hämtade mig.
Vi åt Mc Donald´s sedan åkte vi till min syster Malin för att vi skulle hämta min dator och lämna en dop present från far.
Busade lite med söta Jacob!
Åkte hem visade mamma mina byxor, :P Kollade på tv, duschade, pratade med älskling, drack te och kolla lite mer på tv sedan somnade jag.

Måndag (Idag) ; Vaknade hemma utan älskling :(
Gjorde mig i ordning inför den vackra skolan åt frukost och annat skit.

Nu har jag historia ska egentligen öva på ett prov på fredag, Men orken orkar inte!

Nej nu ska jag göra lite annat förstår ni väll?!


En bild jag gjorde om för typ för en vecka sen :P



Tycker det är roligare att ladda upp bilder på bloggen så det inte ser så fult ut.

Puss och kram!
Som gubben sa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0