uppdatering!

Helgen;
Fredag;
Åkte hem till Malin och Dennis efter skolan, älskling kom vid 6 så åkte vi hem vid 7 köpte chips och cocacola, mös på våran 8 månaders dag!

Lördag;
Trodde att hela helgen hade skitit sig men de hade den inte för allt blev bra tillslut ändå!
Mormor körde mig och älskling till Malin och Dennis, där Martin var kvar sen igår, Marie hade jacob så vi kunde dricka där i alla fall ;P
Äslkling skulle egentligen åka och festa i Stenungsund, men i Varekil kom han på att han inte hade någon sov plats så han och dennis kom vid kvart över åtta ungefär, så jag fick gå ner och möta Sarah vid bussen, sen satt vi och pratade sen kom dom så gick vi och hälsade på Carolina som satt inne på pizzan sen gick Dennis till statoil snabbt, sedan åkte Gustav och Dennis bil upp, så jag och sarah fick gå, mötte Amanda och Erica på vägen upp.
Sen började vi så fint dricka vårat vin och hade de skoj, så gick vi ut och pratade med Henrik och Chrille, sedan kom Lisa och Kenny, så vi satt typ i bilen resten av kvällen.

Söndag;
Vakna hos Malin , Gick ner med Sarah till bussen och upp igen. Hatar den jävla backen i Henån! :@
Sen skulle älskling åka typ en halvtimma efter :(
Så somnade jag om så ringde mamma vid 3 och väckte mig så kom hon så åkte vi ner till ica och handlade sen hem!

Satte mig och drack te och runda mackor med kalvkorv! Hade varit sugen på de så in i helvete.
Duschade, kollade på tv, läste, sov!

Mändag;
Fick gå upp klockan 6, så jävla segt! orkade fan nästan inte av skolan idag.
Satte mig i skolan och väntade på Amanda, hade svenska, snyggt att jag börja jobba i slutet av lektionen!

Nu har vi typ religion som jag inte orkar med!

En bild på älsklingen bara för han är så söt! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0