Things changes!

Hejhej, nu har jag fotolektion, så vi har suttit och redigerat bilder som vi tog förra veckan.
Slutar tjugo över 3, då blir det att ta bussen hem tio över 4. Är hemma runt halv sex, lite halvt segt så att jag måste åka buss i typ lite mer än 2 timmar varje dag, men men jag får la stå ut i ett år till.
Sen kommer älskling ungefär då när jag har anländt til Ellös. :D

Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag blir 18!! Fast jag vill egentligen inte bli äldre. Jag kom ihåg när vi gick i sexan när vi satt och åt så kom jag på att jag vill inte bli äldre, men det blev jag ju.. Sadface* Typ!
Fast då hade jag ju i och för sig inte haft min lilla älskling.
Men tänk vad skönt att alltid vara 12 och slippa tänka på allt och ingenting.
Men man kan ju inte stanna tiden, det fattar ju vem som helst.

Helvete asså! jag fattar inte vissa människor, eller rättare sagt tjejer! Så jävla irreterande dom kan va.
Säger snart upp kontakten med alla dom tjejerna jag känner, i alla fall inte umgås med dom!
Säger saker som dom ska göra, men gör dom de? NEJ!

Jaja jag suger på att skriva ut vad jag tänker för jag vet inte om jag kan lita på vissa så dom går och säger de till dom man skriver om så jag orkar skriva så mycket om my feelings!

Men men, nu får ni snart se bilden när jag har fixat lite med en grej!
Eller den kommer i nästa inlägg istället!


Uppdaterar efter helgen vad jag har gjort och så för vi har inte skaffat internet än för de ska vi göra när jag blir 18.
Nej de är inte en födelsedagspresent utan det är för att jag måste stå på det på grund av andra anledningar!

Pussipuss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas att du inte bryter kontakten med mig i alla fall :P (: för jag är (ksk) inte som alla andra, tjejer? ;D

2010-03-27 @ 00:18:34
URL: http://naslund92.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0