skevt

Min kära pojkvän!

Asså jag vill kunna förklara för dig hur mycket du betyder men de går inte för jag har så svårt för att få ut vad känner och så.
Men du vet att jag älskar dig så otroligt mycket, även om du inte får höra det ofta så ska du vet att jag gör det.
Vill aldrig att det ska ta slut. Aldrig!
jag tänte skriva ett längre inlägg men jag sitter i skolan då är det inte så himla lätt att komma på allt.

Har svenska just nu, ska typ skiva någon argumentation om något och sedan redovisa det för klassen. ALDRIG!
Jag vägrar, kommer inte göra det. Läraren frågade om jag kan läsa högt då för en i klassen, men jag klarar inte av de heller. Men alla lärare är ju tröga, som dom alltid kommer att vara.

Jaja, nu orkar jag inte sitta här och skriva om ingeting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0