My world is in your hands

Håll i hatten här kommer jag!

Igår så åkte jag först till Malin och var där typ 2 timmar, busade med Jacob och lite sånt.
Så ringer Marie och säger att bussen går om 5 minuter nere från Henån, så fick ganska grov panik för jag skulle ha Malins lägenhets nycklar för dom ska åka till sjukhuset i Göteborg för Jacob ska kanske operera sin gomspallt på måndag.
Så jag fick nyckeln av Dennis efter nån inut, kändes som 10 minuter.
Så gick jag ut, kände i fickan efter nyckeln, hittade den inte, fick springa in igen leta på golvet och ut, sedan in igen, ut och sen in igen när jag hittade den i min jackficka. Fick ringa Marie igen men då hade inte bussen kommit till stationen än så de va lugnt.
Hoppade på bussen, gick av vid Marie.
Kom in till hennes nya lägenhet, den  va faktist ganska mysig. Skulle tänka mig att jag och Gustav bor typ så om några år. :)

Så blev de lite vel så jag fick Maries katt så nu behöver jag inte skaffa mig en ny! :)

Sen kom mamma och hämtade mig och Tussy. Hon mjauade hela vägen från Henån till Ellös, alltså en hel kvart.
Väl hemma skulle jag ta hand om den rena tvätten och lägga in de i garderoben, men jag började städa lite och jag la in en liten typ filt till katten så de blir hemtrevligt för henne. :)

Sen ringde jag älsklingen så prata vi typ en halv timma sen skulle vi sova.
Och idag, fredag, kommer han hem till mig. Vi kanske åker hem till Malins lägenhet och sover där någon natt, för jag har faktist nyckeln! (Stolt)!

Just nu har jag religion ska skriva om slöjer eller nått liknande, men jag tänkte bara skriva detta innan jag börjar om jag nu kommer komma på något att skriva.

Här är min katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0