I have been sick

Hejhej!
Jag har inte kunnat blogga för jag har legat hemma och varit sjuk.
Men nu sitter jag i skolan ska ha matte om tjugo minuter, SKITKUL!
Med mig matteboken första gången på typ ett år, starkt jobbat!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva fyller i alla fall 18 om 4 veckor minus tre dagar! :D

Just de ja, jag pch älskling kollade på Dating in the dark igår kväll.
Ja, namnet säger ju sig själv. Det är 3 killar och 3 tjejer som ska gå in i ett alldeles kolsvart rum, man kan inte äns se händerna om man håller dom 5 centimeter framför ögona. Dom filmar med en mörker kamera eller vafan det heter så man kan se i mörkret.
Går på tisdagar klockan 8 på 5:an, om ni tycker de verkar intressant.

Det är faktist roligt, men jag blir så arg när de bara va ett utav tre par som valde att fortsätta dejta.
Fast dom som valde att fortsätta passade faktist med varandra som tur va.
Åh! När ett par va på dejt då så frågade tjejen vad killen skulle bli mest besviken på då sa killen: om du är stor och lång.
Och det va just det tjejen var! Så himla pinsamt! Jag blev arg på honom. :D

Jaja!

När jag kommer hem sen vid typ halv 4 ska jag nog ta en dusch sedan vet jag inte, och halv sex kommer det en människa som ska visa min syster Marie hur hon ska göra sen, för hon ska börja sälja ljus.
Så vi ska alltså ha ljusparty hemma hos oss klockan 6!
Så det kommer lite gott folk och antagligen blir det fika.

Nu har jag inte så mycket att säga förutom att jag saknar min lilla älskling som jag inte får träffa förän på fredag :(


En ful liten vinterbild som jag tog när jag och Emelie var nere på stranden
för någon vecka sedan.


Kommentarer
Postat av: Amanda

BILDEN ÄR FIN, MADDE!!!! :D:D

2010-03-10 @ 13:32:10
URL: http://naslund92.bloggplatsen.se
Postat av: Mig själv

Jag vet ! :D

2010-03-25 @ 10:14:53
URL: http://omaddekleeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0