Eine kleine Madeleine!

Tänkte uppdatera lite hade jag tänkt. (hur de nu lät)

Första på fredagen drog ju jag, Marie och Älskling till torp och handla en doppresent.
Sedan åkte jag och Älskling till Syster Malin, där va även Dennis lillebror, Nicklas.
Vi satt och tjata lite och väntade på att Johanna och Jonathan skulle komma, så drack vi lite och hade roligt.
Sen villa la några utav killarna ut för det var nått dom skulle göra så jag och Johanna följde med, men sen ska vi inte prata om vad som hände! :D
Sen drog Johanna och Jonathan och sedan kom de lite annat folk.

Lördagen åkte vi hem till mamma och söndag var det dop.



söndag kväll var de 16 minugrader! Usch fyfan!

Måndagen Kom emelie hem till mig, vi fotade lite, tjatade, åt chips och drack cola!

Tisdag
, gick vi upp klädde på oss, åt fruckost, ner till stranden tog lite mer kort sen kom älsklig, sen åkte Emelie hem.

Emelie, Redigerad


Emelie, Redigerad


Emelie, Redigerad

Vid halv sex gick jag,mamma och Äslkling ner till grannen som hade ljusparty. Lite knas folk kan man ju säga!
haha!

Onsdag, Älskling åkte från mig till skolan :(
Åkte hem till Malin för jag skulle ge Marie lite musik till hennes iphone.
Jacob skulle egentligen opereras i morgon men eftersom han var slemmig i halsen var do tvgna att åka hem, det va bäst för bebis så.

Torsdag, Älskling antagligen ledig så han kommer nog till mig eller jag til han får vi ju hoppas på! (Y)
Sen vette fan vad vi hittar på!

Fredag, Möter upp Johanna, Jonathan och Neo i Stenungsund så åker vi till göteborg där pappa hämtar upp oss, då åker vi till Ulricehamn, handlar lite, åker kanske förbi och hälsar på pappa en stund.
Annars drar vi till Jonanna med en gång!

Lördag, Är hos Johanna och dom.

Söndag, är hos Johanna en stund, sover nog hos farsan för vi ska åka tidigt på måndag morgon till Göteborg, där pappa släpper av mig och min tjockis så åker vi antagligen till skolan, eller stannar hemma!


Så det va la min vecka och lite till ;P

Nu tänkte jag visa en bild när Malins katt sitter vid datan vid mig och tror att hon inte stör! :D




Allt för mig.!

Puss och kram!

Som gubben sa.

Kommentarer
Postat av: Mig själv

KOMMENTERA MERA!

2010-02-25 @ 19:51:35
URL: http://omaddekleeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0