I am back!

HejHallå!

Så nu har vi precis haft fotolektion så jag tänkte lägga upp två poträtt på mig själv :)
Kul att hela 1:an har kommit nu så man kan knappt höra vad man säger, Kul!
Hela klassen beter sig som fjortisar typ. Fast usch! det finns 4 stycken som är dom värsta tror jag!!
Flera liter smink i ansiktet, ful jävla fjortisrand för dom vet inte hur man ska sminka sig utan att det ska se dumt ut!
Jag blir bara så irreterad, att man äns låssas vara dummare än vad man är? Nej usch!
Jag ska ha någon annan media lektion nu så jag tänkte ladda upp en bild på två poträtt bilder som Angelica och Amanda tog på mig, fast jag har redigerat dom lite!





Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0