Some shit!

Nu skirver jag bara fula saker som kommer upp i hjärnan, kommer se helt stört ut, men men!

Sitter på en tråkig historia lektion, slutar väll om en kvart, Segt!
Sedan ska vi kolla på någon tråkig film som vi börja kolla på i tisdags eller nått sånt.

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva för jag är hungrig och är uttråkad som bara fan!
Har massa prov sen efter lovet oxå!

Sov hos Malin inatt, det var skönt eftersom då kunde jag gå upp 50 minuter senare än vad jag brukar. :)

Haha nej nu kommer jag fan inte på nått, lyssnar på Henrik när han står och snackar om nått, eller a lyssnar och lyssnar :P

Sedan ska jag nog åka hem så kommer älskling vid halv 7 eller nått så sover han hos mig tills på söndag! :D
Åh fyfan vad gott det är lov nu på måndag, och på söndag är det dop.
Kan ju berätta att jag och syster Marie ska till torp imorgon och handla dop present till den lilla tjockisen! :)

Haha just det igår när vi skulle baka bullar så blev de inte så lyckat.
vi började ungefär vid 5 typ och första plåten blev klar halv tio! Bar Jobbat!
Glömde jäsa skiten innan vi satte in plåten i ugnen och lägga på äggulan och socker så den blev ganska bränd! sedan klarade vi av att göra en till men sedan skulle vi fortsätta baka, men Malin skulle plugga, men sket i det och gick och duschade istället. så vi fick bara en plåt med bullar till cirka 150 personer.

Så vi hade en och halv bulldeg kvar som vi bara fick kasta åt helvete!
Så mor får nog baka så det blir ordentliga bullar!

Hmm..
Jo jag kan ju säga att jag saknar älskifläsk, men vem bryr sig? :D
Inte du iallafall! :)

Men men nu ska jag inte sitta här och skriva massa skit. Skriver nog senare om jag har nått att berätta.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0