Mr. Bombastic (Y)


Hejhej!

Sitter hemma hos Malin, vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen men jag är lite uttråkad så jag skriver något som kommer låta helt snett. Men men! :D

Lilla Jacob sitter hos moster Marie i hennes knä, alldeles nyss satt han i presenten som han fick på dopet av mig, Marie, Gustav och Maritn!
Det är en liten stol för bebisar, inte så jätte fin men den är ju till en liten bebis så vem bryr sig om utséendet?!

Jag tycker att ni ska kommentera om vad ni vill att jag ska skriva om så ni får läsa de ni vill på ett ungefär! :)






Puss och kram!
Som gubben sa.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men madde länken fanns i inlägget där det står "KLICKA HÄR!" så kommer du fram ;) men är snäll och ger dig via så här med http://www02.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1002241541571475&a=1&&



;D

2010-02-26 @ 00:06:25
URL: http://naslund92.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0