Malins home, sweet home.

Tänkte bara berätta att efter skolan så åker jag till torp och möter upp min mor sedan ska jag hem till min kära syster och hjälpa henne och baka till Jacobs dop! :)
Och älskling kommer dit oxå :) Mysigt!
Snart ska vi kolla på film oxå, vette fan vilken, men det blir nog någon tråkig, för det är de alltid när man kollar på film i skolan! :(
Fast nu kom läraren med mini semlor! Mums! :)
Just, glömde säga att jag, Malin, Marie, Mamma och Jacob var och hälsade på våra kusiner i söndags.
Åt Tacos lekte med barnen och tjata, var där från 3 till 7, höll på att somna flera gånger :P. Sedan åkte vi till farmor och farfar när vi ändå hade varit i Jörlanda så svängde vi in dit. :)
Sen vid halv tio typ kom vi hem och där väntade älsklingen på mig, vi mös och sedan somnande vi :)
Jaja, skriver nog sen när jag är rastlös :)
Här har i Jacob med Malin :)
Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0