Hello :)

Hej!
Nu tänkte jag som alla andra oxå börja blogga!
Ja ni kommer ju märka vad jag ska skriva om om ni läser den (Y)
Just nu sitter jag och har religion, sedan ska jag ha media resten av dagen ända fram till tjugo över tre! Segt!
Men men bara att försöka orka och ta nya kliv så går de säkert bra! :)
Nu ska jag försöka hitta några svar på något om kristendom.
Nu till helgen ska jag bara mysa med min älskling och sedan på lördagen någon gång kommer Emelie antagligen och hälsar på, ska bli trevligt. Skulle egentligen passa min systerson Jacob som är ett halvår men Min älskling är så lat så han orkade inte att jag skulle ha han för då skulle vi varit tvungna att vakna klockan sex på morgonen och gå upp och göra välling till han, inte så jätte kul kanske.
Men han är ju så söt den lille skitungen! :)
Skriver antagligen på måndag igen om jag kommer ihåg eller sedan på någon Media lektion.
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0