Helgen :)

My Helg! :)
Hello my friends, i have thinking to write on english. No i´m just kidding!
För jag suger på engelska som ni kanske ser?! :)
Nu hade jag tänkt berätta vad jag har gjort i helgen, för de blev inte som jag skrev tidigare.
Först på fredag kom Älsklingen, och vi gjorde inte så mycket eftersom vi var hemma vid halv 7, vi brottades lite för jag ville inte ge han en puss, sen åt vi sen låg vi och kolla på tv tills vi somna typ. Sen på lördagen skulle Emelie komma, men det blev nått strul så hon kunde inte komma. Istället åkte Gösta hem till sitt kära Stenungsund och hämta två filmer, Avatar och 2012. Så kom han tillbaka vid halv 7 igen för busstiderna är så dåliga, så hade han köpt en Alladinask i alla hjärtans dag present. Han är ett särbarn! :) Sötbarn är han! <3
Sen så åt vi lite utav de, sen sov vi så gott!
Och jag har drömt mardrömmar att jag först va på någon fest med gammla klasskompisar från nian, sedan så typ skulle jag till någon, då börja en gubbe med vitt hår jaga mig i ett trapphus, fattade ingenting :p.
Och innan den drömmen drömde jag att jag skällde ut farsan och kasta hans öl på han så han börja gråta och skit.
Sen i förrgår tror jag det var, så drömde jag att jag och Amanda var i Henån och så försvann hon så var det något som var läskigt mer, kommer inte ihåg:)
Nej nu har jag svenska sen religion, så jag kanske ska börja öva lite på provet, eller bara sitta och vara cool på facebook!
Haha!
GoodBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0