Halelulja moment!

Var hemma från skolan idag, mös med älskling , älskling åkte hem, jag åkte till Syster Malin i Henån för att baka.
Så när jag kom hit fixade vi i ordning lite mat , älsklingen kom oxå efter en liten stund, så alla vi 4 åt och lilla Jacob satt och försökte dricka sin juice själv, så duktig han är!

Sedan skulle jag och Malin baka till dopet som är å söndag, så vi började baka och lyssna på musik medans Dennis och min älskling kollade på tv ute i vardagsrummet.

Så kom dom in efter ett tag och malin börja kasta mjöl omkring sig så vi hade lite mjölkrig, sedan lite degkrig, till och med katten fick vara med lite :)
Sedan när alla hade lugnat sig lite så komer Dennis ut från badrummet med rakskum i handen och kastar på Gustav så de blev lite livat.

Sen skulle älskling hem så då fick jag hjälpa han att få bort allt rakskum från hans tröja. :(

Och nu sitter jag här i deras soffa ska snart fortsätta med dom andra bullarna tror jag.
Hade tänkt att ladda upp lite bilder oxå för vi var ju tvugna att ta kort på hur vi såg ut :)

Älskling med lite deg och mjöl i ansiktet :)



Malin och Dennis, med mjöl som inte syns men det finns allt där :)



Lilla kissekatten fick vara med på mjölkriget :)



Älskling med rakludder :)



Dennis häxnäsa



Och slutligen Jacob som ligger och sover :)



Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0