Fjortisar/Inte Fjortisar?

Hej Hallå!
Jag tänkte skriva ut mitt hat till alla jävla fjortisar som går runt med ett ton smink i ansiktet!
Fast jag kommer nog inte komma på något fast när jag väl ser dom så fylls jag utav hat.
Dom tror att dom är typ bäst, fina och att alla vill ha dom. Men vem fan vill ha en tjej som inte kan visa sig utan smink för sin pojkvän? Typ, Hej jag är tillsammans men en jätte snygg flickvän men jag har aldrig sett henne utan smink! Men vem bryr sig jag är ändå bara ute efter hennes utséende så jag bryr mig inte om hon är dum eller ful utan smink, för jag vill bara ha hennes kropp och hennes förstorade pattar!
Skriv gärna kommentarer vad ni har för syn på fjortisar!
Nej nu har jag inte tid att sitta och skriva om fjortisar när jag lika gärna kan gå ner till matsalen och käka lunch! :D
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0